پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228554
دستگاه‌هاي اجرايي همکاري لازم را با قرارگاه خاتم‌الانبيا (ص) داشته باشند
تاریخ انتشار : 1396/06/01 17:03:15
نمایش : 1736
استاندار چهارمحال و بختياري از دستگاه‌هاي اجرايي مربوطه تقاضا کرد که اقدامات لازم را انجام دهند تا بتواند با مدد قرارگاه خاتم‌الانبيا پروژه‌هايي را در استان اجرا کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري در نشست با معاون امور اراضي قرارگاه خاتم‌الانبيا، اظهار کرد: چندين دوره نشست توسط مسؤولان استاني با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبيا و معاونان اين قرارگاه در خصوص اجراي پروژه‌هاي محروميت‌زدايي و سرمايه‌گذاري در اين استان انجام گرفته است.

وي با اشاره به اينکه نتيجه اين نشست‌ها اين بود که قرارگاه خاتم‌الانبيا در چندين پروژه در چهارمحال و بختياري مشارکت داشته باشد، افزود: اين پروژه‌ها شامل تحول در بهداشت و درمان و ساخت بيمارستان ۵۳۰ تختخوابي شهرکرد، محروميت‌زدايي در مناطق کمتر توسعه يافته استان همچون ديناران و احداث راه و راه‌آهن در استان هستند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه طبق تفاهم‌نامه‌اي که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با قرارگاه خاتم‌الانبيا منعقد کرده است مقرر شد ۱۶ هزار تخت بيمارستاني در کشور ايجاد شود، ادامه داد: لذا رئيس دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد، تفاهم‌نامه‌اي براي احداث بيمارستان ۵۳۰ تختخوابي شهرکرد را آماده کرده تا براي فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبيا ارسال شود.

سليماني دشتکي با تأکيد بر اينکه قرارگاه خاتم‌الانبيا تمايل دارد تا در هم در احداث راه‌آهن اصفهان، شهرکرد و خوزستان همکاري داشته باشد و هم در اجراي آزادراه لردگان به ايذه، عنوان داشت: درزمينهٔ محروميت‌زدايي دشت ديناران به عنوان منطقه‌اي که دچار خشک‌سالي شده و نيازمند پمپاژ آب يا حفر تونل است معرفي شده، همچنين شرايط براي احيا دو دشت ميلاس و لردگان نيز محياست.

وي از دستگاه‌هاي اجرايي مربوطه تقاضا کرد که اقدامات لازم را انجام دهند تا بتواند با مدد قرارگاه خاتم‌الانبيا پروژه‌هايي را در استان اجرا کرد و اضافه کرد: منابع مالي پروژه‌هايي چون راه و راه‌آهن و بيمارستان مشخص است و قرارگاه مجري است تا اين پروژه‌ها سريعاً تکميل شوند.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: لازم است بازديدهاي ميداني از پروژه‌هاي استاني صورت گيرد و بعد از آن يک جمع‌بندي انجام گيرد تا در نهايت منجر به انعقاد تفاهم‌نامه‌اي بين قرارگاه خاتم‌الانبيا و استان جهت اجرايي اين پروژه‌ شود.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html